Давайте знайомитись!
Моє кредо - «Я вчитель». Це моя життєва стежина. Вибрала я
її з волі Всевишнього. По цій стежині іду не одна. А веду за собою не одну крихітку,
тому не маю права на жодну помилку. Не маю права оступитися, щоб не схибили на
життєвих дорогах мої вихованці.
Важка
і кропітка ця хода, але неповторна, яскрава і вкрай необхідна. Адже йдуть
вони дорогою пізнання до вершин життя,
що інколи буває складним і суворим.
Моє призначення
– навчити дітей чесно, гордо і впевнено крокувати життєвою дорогою.
Тому моє
завдання – навчити дітей вчитися, спілкуватися з природою, книгою, людьми,
пробудити в юних серцях мрію, запалити палке бажання досягти її, сформувати
прагнення утвердитися у житті і залишити яскравий слід у собі. Іншими словами –
вчити, виховувати, розвивати.
У
цьому поході мої малята , безумовно, потребують і допомоги, і розуміння, і
захисту, і підтримки, і щирої батьківської турботи, і материнської ласки.
Тому
моє бажання – обов’язково забезпечити ці потреби дітей.
Вчити, виховувати , розвивати дитину
важко, відповідально , але й неймовірно радісно. На моїх очах відбувається
диво: з невмілого , невпевненого в собі малюка, виростає особистість, яка
мислить, багато знає, вміє, оцінює себе, інших. Щоб створити і душею торкнутися
цього дива, залишити там людське тепло і світло , мало бути вчителем. Треба
бути справжнім майстром. А справжній учитель – то є незвичайний вчитель:
неординарний, нетрадиційний, з нестандартним мисленням.
Моя мрія – стати справжнім учителем, щоб кожен звичайний урок був
незвичайним , був дивом.
Розпочинаючи навчальний рік я ще раз переглянула індивідуальні особливості кожного
вихованця. Побачила, що дещо треба змінити в роботі. Знову переконалась, що без
випереджального навчання не можна буде проводити навчання учнів. Треба
попередити відставання , практично
виключити недоліки й прогалини в знаннях. Тому, завчасно , в календарному
плануванні зазначаю всі важковивчаючі теми. Ставлю собі за
мету ще один важливий пункт:
всіляко підтримувати учня, ставлячи нові
завдання зразу надихати на їх розв’язання; вдаватися до прийому «навмисна
помилка», щоб наштовхнути учнів на осмислення вивченого; завжди збуджувати
думку учня, виводити його на обрії самостійного
мислення, і цим самим вселяю в дітей
впевненість, розкованість, зацікавити щоб вони працювали і від навчання
отримували радість.
2006-2007
н.р. брала участь у районному семінарі заступників з навчально-виховної роботи, провела відкритий
урок з природознавства «Я і Україна» на тему «Як тварини готуються до зими»,
взяла участь в шкільному методичному
тижні «Інноваційні технології і
методиці проведення сучасного уроку» і провела відкритий урок української мови
(читання) на тему «Жива казка».
Велику
увагу приділяю розумовому розвитку молодших школярів. На уроках практикую так
звані «наукові пошуки», «дослідження», що сприяє виробленню в учнів
умінь порівнювати, аналізувати, виділяти
головне, узагальнювати, пояснювати причини факту, явища, доводити висловлену
думку обґрунтовано.
Під
час навчального процесу я виявила декілька здібних учнів.
Тому роботу з ними я спланувала окремо. Завела папку, де включила такі розділи
: список учнів, їх характеристику,
анкети, результати психологічних тестів, план роботи зі здібними дітьми.
Завжди
підтримую тісний зв’язок з батьками, для того щоб на основі нетрадиційних форм
і методів роботи з батьками організувати гуманне демократичне виховання і навчання дітей у сім’ї. З батьками провела
бесіду «За круглим столом» на тему «Як розвинути самостійність у дітей», лекцію
«Режим дня молодшого школяра», анкету для батьків «Як розвинути самостійність у дітей».
Запропонувала всім батькам опрацювати
книгу К.М.Щербакової «У сім’ї росте дитина»
Провела
родинне свято для тат. До свята залучились батьки , які взяли активну участь і у виступах перед дітьми і у
змаганнях. Діти уважно слухали батьківський наказ .
Також продовжую роботу з обдарованими дітьми. Створюю групу обдарованих дітей
«Світлячок». Дітей зацікавили такі виховні заходи – виставка квітів, присвячена
Україні та Дню знань ,(найцікавішими були композиції : «Наші первачки», «Кличе
вересень до школи», «Хоч маленькі , та завзяті» , «Букет для першої
вчительки»), конкурси «Найрозумніший»,
«Юних мовознавців», «Марафон ерудитів»,
виховний захід до Дня захисника Вітчизни, свято Казки.
Коментарі
Дописати коментар