Давайте знайомитись!


Доброго дня. Я - Соломко Олександра Миколаївна - вчитель початкових класів Михалківського НВК, Сокирянського району, Чернівецької області.
Моє кредо -  «Я вчитель». Це моя життєва стежина. Вибрала я її з волі Всевишнього. По цій стежині іду не одна. А веду за собою не одну крихітку, тому не маю права на жодну помилку. Не маю права оступитися, щоб не схибили на життєвих дорогах мої вихованці.
         Важка і кропітка ця хода, але неповторна, яскрава і вкрай необхідна. Адже йдуть вони  дорогою пізнання до вершин життя, що інколи буває складним і суворим.
Моє призначення – навчити дітей чесно, гордо і впевнено крокувати життєвою дорогою.
Тому моє завдання – навчити дітей вчитися, спілкуватися з природою, книгою, людьми, пробудити в юних серцях мрію, запалити палке бажання досягти її, сформувати прагнення утвердитися у житті і залишити яскравий слід у собі. Іншими словами – вчити, виховувати, розвивати.
         У цьому поході мої малята , безумовно, потребують і допомоги, і розуміння, і захисту, і підтримки, і щирої батьківської турботи, і материнської ласки.
         Тому моє бажання – обов’язково забезпечити ці потреби дітей.
Вчити, виховувати , розвивати дитину важко, відповідально , але й неймовірно радісно. На моїх очах відбувається диво: з невмілого , невпевненого в собі малюка, виростає особистість, яка мислить, багато знає, вміє, оцінює себе, інших. Щоб створити і душею торкнутися цього дива, залишити там людське тепло і світло , мало бути вчителем. Треба бути справжнім майстром. А справжній учитель – то є незвичайний вчитель: неординарний, нетрадиційний, з нестандартним мисленням.
     Моя мрія – стати справжнім учителем, щоб кожен звичайний урок був незвичайним , був дивом.
         Розпочинаючи  навчальний рік я ще раз переглянула індивідуальні особливості кожного вихованця. Побачила, що дещо треба змінити в роботі. Знову переконалась, що без випереджального навчання не можна буде проводити навчання учнів. Треба попередити  відставання , практично виключити недоліки й прогалини в знаннях. Тому, завчасно , в календарному плануванні зазначаю всі важковивчаючі теми. Ставлю собі за мету ще один  важливий пункт: всіляко  підтримувати учня, ставлячи нові завдання зразу надихати на їх розв’язання; вдаватися до прийому «навмисна помилка», щоб наштовхнути учнів на осмислення вивченого; завжди збуджувати думку  учня, виводити його на обрії самостійного мислення, і цим самим  вселяю в дітей впевненість, розкованість, зацікавити щоб вони працювали і від навчання отримували радість.
         2006-2007 н.р. брала участь у районному семінарі заступників  з навчально-виховної роботи, провела відкритий урок з природознавства «Я і Україна» на тему «Як тварини готуються до зими», взяла участь в шкільному методичному  тижні «Інноваційні технології  і методиці проведення сучасного уроку» і провела відкритий урок української мови (читання) на тему «Жива казка».
         Велику увагу приділяю розумовому розвитку молодших школярів. На уроках практикую  так  звані «наукові пошуки», «дослідження», що сприяє виробленню в учнів умінь порівнювати,  аналізувати, виділяти головне, узагальнювати, пояснювати причини факту, явища, доводити висловлену думку обґрунтовано.
         Під час навчального процесу я виявила декілька здібних учнів. Тому роботу з ними я спланувала окремо. Завела папку, де включила такі розділи :  список учнів, їх характеристику, анкети, результати психологічних тестів, план роботи зі здібними дітьми.
     Завжди підтримую тісний зв’язок з батьками, для того щоб на основі нетрадиційних форм і методів роботи з батьками організувати гуманне демократичне виховання  і навчання дітей у сім’ї. З батьками провела бесіду «За круглим столом» на тему «Як розвинути самостійність у дітей», лекцію «Режим дня молодшого школяра», анкету для  батьків «Як розвинути самостійність у дітей». Запропонувала всім батькам  опрацювати книгу К.М.Щербакової «У сім’ї росте дитина»
         Провела родинне свято для тат. До свята залучились батьки , які взяли  активну участь і у виступах перед дітьми і у змаганнях. Діти уважно слухали батьківський наказ .
      Також продовжую роботу з обдарованими дітьми. Створюю групу обдарованих дітей «Світлячок». Дітей зацікавили такі виховні заходи – виставка квітів, присвячена Україні та Дню знань ,(найцікавішими були композиції : «Наші первачки», «Кличе вересень до школи», «Хоч маленькі , та завзяті» , «Букет для першої вчительки»),  конкурси «Найрозумніший», «Юних мовознавців»,  «Марафон ерудитів», виховний захід до Дня захисника Вітчизни, свято Казки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу