Фантазуємо та творимо!


Розвиваємо пам'ять

Мета:
          Розвивати смислову, образну пам'ять, логічне мислення,                                            
          фантазію, вміння узагальнити, спостережливість, кмітливість. 
          Виховувати турботливе і бережливе ставлення до шкільного і 
          домашнього майна, прививати навики самообслуговування,
          сприяти інтелектуальному розвитку та творчості школярів.

Обладнання:
          11 сюжетних малюнків, текст вірша „Подивись” б.  
          Грінченко, предметні малюнки,зерно пшениці, кукурудзи,
          посібник „Світ навчає мене” (Ф.М.Рівкінд), фарби, альбоми,
          магнітофон, записи веселої музики, стародавні близнята   
          горнята.

Домашнє завдання:
           Створити за допомогою фарб, пензлика найкращий букет;
           підготувати емблему, свій девіз до успіху, гумористичний твір,

Програма
1.    Вітання учасниць.
2.    Девіз успіху кожної учасниці
3.    Конурс „Сам собі режисер”
-         До сюжетного малюнку придумати гумористичний заголовок, репліку.
4.    Конкурс „Розумники”
- Із розкиданих складів скласти слова, текст вірша
 Подивись
Подивись: весна устала,
Сипле пишними квітками.
Подивись:ожили степки з лісами.

 5.Конкурс „Господарочки”
- Поскладати всі речі на своє місце, зайві викреслити.


одяг                                   телефон                               казки
плаття                               ваза                                       книги
білизна                              квіти                                     зошити
костюм                               скатертина                           альбоми
рушник                              чашки                                    пенал
скатертина                         кастуля                                 шапка
квіти


6.Конкурс „Куховарочки”
  - „Зварити” борщ, кашу.
Овал:        КАША
 



                                                                               
                                                                        

 

           - Колись у давнину у таких горнятах – близнятах носили жінки,             
               дочки, дівчата в поле їсти.
Із даних продуктів зваріть борщ та кашу.
Вода, молоко, сіль, капуста, цукор, зелень, морква, ис, цибуля, олія, сало, картопля, квасоля, помідори.

7.Конкурс ”Хвилинка-весилинка”
- Розказування гуморесок, байок віршів.

8. Конкурс „Загадки”
    - Назвати все що у твоїй уяві пов'язано з числом 2.
    - Яке число заховалося у словах: двір, підвал, відваша, відвар, адвокат, двійня, одвірок?(2)
- три, три, три, - що буде? (дірка)
- Яке число заховалося у словах: ватра, тривога, трап, сестри, гострити, стригти, постріл, вітрина, хитрий, майстри? (три)
- Яке число об'єднує: райдугу, музику, дні тижня? (7)
- Дошка на ніжках, на яку сідають, так називають не велику крамницю. (Лавка)
- Механізм для підіймання та переміщення вантажів. Пристрій для виливання рідини. (кран)
- Заплетене довге волосся. Знаряддя для косіння трави. (коса)
- Одиниця виміру часу що дорівнює 60 хв. (1 год.)
- Старовинна чоловіча зачіска. Промислова риба. (оселедець)
- Одиниця виміру ваги, що дорівнює 1000г.(1кг.)

9.Конкурс „Попелюшки”
 - Хто швидше вибере із пшениці 10 кукурудзи.

10. Конкурс „Юні художниці”
- Підведення підсумків.
- Нагородження учасниць пізнавально- розважальної програми.  





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу